FANDOM

Pixel

Pixel

Pixel - postać fikcyjna, bohater serialu dla dzieci Leniuchowo. Poruszany przez Julie Westwood, dubbingowany przez Kobie Powell.

Opis postaciEdytuj

Pixel jest niezwykle inteligentnym chłopcem,Bardzo dobrze zna się na komputerach. Stworzył Pixelowo,własną stronę internetową, o bohaterach Leniuchowa, gdzie przechowuje informacje o nich. Jest też autorem wszystkich nowych gadżetów, które pojawiają się w Leniuchowie. Uwielbia grać na komputerze, zdobył wszystkie tytuły piłkarskie w grach komputerowych.W Pierwszym odcinku serii 1 chłopak zakochał się w Stephanie. W 7 odcinku sezonu 5 Wraz ze Stephanie spędził miły i romantyczny wieczór w jej domu. Podczas trwania randki chłopak dostaje niespodziewanego buziaka od Stephanie. Dziewczyna wyznaje mu przez to że bardzo jej na nim zależy. Pixel też zaczyna ją całować bardzo namiętnie. Od tej pory są już razem.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Pixel to ciemnoskóry chłopiec, posiadający czerwone włosy i słuchawki na uszach. Nosi długą bluzę z niebieskim rękawem, na którą zakłada krótki czerwony t-shirt, oraz biały podkoszulek na środku, na którym jest napisane "Pixel". Do tego ubiera ciemnogranatowe spodnie i ciemnoczarne adidasy.